Kako se registrirati na Pipingrocku

Želite li uistinu najjeftiniju superhranu  bio preparate u svijetu, a vrhunske kvalitete onda se svakako trebate registrirati i naručivati na pipingrock.com

Kupujte direktno od proizvođača i uštedite i više od 70%.

 Prvi korak je registrirati se i to preko koda koji vam omogućuje dodatni popust za prvu kupnju od 5$. Kliknite na link sa kodom za popust i registrirajte:

http://goo.gl/XO73O6

 Da bi se registrirali kliknite na " Sign in" "  te ispunite formu za registraciju.

 
 

Naručivanje je jako jednostavno. Svoj dodatni popust od 5$ će te iskoristiti pri prvoj kupnji. 

Imaju i dobre komentare na drugim forumima. Tako da se stvarno isplati kupiti.

Uvijek prvo pogledajte njihove preparate na akciji. Možete po neznatnoj cijeni doći do kvalitetnih preparata. Dostavljaju širom svijeta, a cijena dostave je samo 4,4$

Kliknite na link sa popustom od 5$ pri prvoj kupnji i pogledajte trenutnu ponudu:

http://goo.gl/BNRBhe

Ja sam sebi naručio vitamin C 250 kapsula, 1000 mg sa bioflavonoidima i divljim šipkom.  Kupio sam ga po nevjerojatno niskoj cijeni od 2,49$.  Dostava me je koštala samo 4,7$. Kupio sam i lecitin i još jedna preparat i sve po ludim cijenama. Tako da mi je ušteda potpuna

Nema komentara:

Objavi komentar